FAQ

1. Jak rychle zpracujete moji poptávku?

Standardně odpovídáme do 2 hodin od zadání poptávky. V naléhavých případech můžete kontaktovat náš dispečink i telefonicky, řešíme i urgentní zásilky ve stejný den.

2. Přepravujete jen po České republice, nebo i do zahraničí?

Zajišťujeme přepravu po celé ČR i v rámci celé Evropy. Po dohodě jsme schopni zajistit i zásilky mimo EU (např. Asie, USA).

3. Je vaše přeprava vhodná pro firmy nebo i pro soukromé osoby?

Redtrans je čistě B2B dopravce. Specializujeme se na spolupráci s firmami, výrobními závody, distributory nebo exportéry.

4. Jaké druhy nákladu umíte přepravit?

Od běžných palet přes nadrozměrné stroje až po urgentní zásilky. Přepravujeme kusové, celovozové i nestandardní náklady – silniční, expresní, leteckou i námořní formou.

5. Umíte zajistit expresní přepravu ve stejný den?

Ano. Expresní zásilky řešíme individuálně. Vypravíme vozidlo pouze pro vás a doručíme zásilku ještě ten samý den, pokud to situace umožňuje.

6. Máte kapacitu i na pravidelnou přepravu nebo jen jednorázové zakázky?

Obojí. Pro některé klienty zajišťujeme pravidelné trasy, pro jiné řešíme jednorázové projekty. Umíme se přizpůsobit.

7. Jaké jsou maximální rozměry a hmotnosti, které přepravíte?

Běžně přepravujeme náklady do 24 tun. U nadrozměrných zakázek (např. stavební stroje, konstrukce) zajistíme povolení, doprovod i technické řešení.

8. Zajišťujete i pojištění zásilky?

Ano. Zásilky jsou pojištěny standardně podle CMR. V případě hodnotnějšího nebo rizikového zboží nabízíme i připojištění na míru.

9. Budu mít přehled o tom, kde se moje zásilka nachází?

Ano. Každý klient má k dispozici dispečera a sledování zásilky v reálném čase. Vždy víte, kde váš náklad je a kdy dorazí.

10. Jak mám zadat poptávku?

Nejrychleji přes náš online formulář – zvládnete to za minutu. Nebo nám zavolejte či napište, a my si potřebné informace doplníme s vámi.